Lexus NX Forum banner

Nie można połączyć się z aplikacją Lexus

1 reading
2.2K views 1 reply 2 participants last post by  jyoung11  
#1 ·
Niedawno kupiliśmy Lexusa NX 450+. Pobralem aplikację Lexus na mojego iPhone'a, ale nie udało mi się połączyć jej z naszym NX. Po wprowadzeniu numeru VIN aplikacja odpowiada, że powinienem zobaczyć kod QR, aby połączyć naszego NX. Po kilku próbach, za każdym razem wracając do wprowadzania numeru VIN, żaden kod ani numer się nie pojawia.
Zrestartowałem telefon, ale to nie pomogło. Sprawdziłem, czy mam aktualną wersję iOS -18.3.2. Postanowiłem usunąć i ponownie zainstalować aplikację Lexus. Tym razem nie mogłem przejść ekranu wprowadzania numeru telefonu komórkowego. Aplikacja odpowiedziała, że numer jest już zajęty i muszę się ponownie zalogować. Dokładnie to próbowałem zrobić. Próbowałem ponownie kilka razy z tym samym rezultatem.
Skontaktowałem się z dealerem, który powiedział, że również mają problemy i kazał mi skontaktować się z pomocą techniczną Apple, ponieważ nie byli w stanie uzyskać żadnej pomocy od Lexusa.
Wszedłem na stronę internetową Lexusa. Próba zadania tam pytania dotyczącego moich problemów była ćwiczeniem bezcelowości.
Zakładam, że ktoś z telefonem z systemem Android próbował ostatnio pobrać aplikację Lexus. Jeśli tak, czy udało Ci się to zrobić?
 
#2 ·
Niedawno kupiliśmy Lexusa NX 450+. Pobralem aplikację Lexus na mojego iPhone'a, ale nie udało mi się połączyć jej z naszym NX. Po wprowadzeniu numeru VIN, aplikacja odpowiada, że powinienem zobaczyć kod QR, aby połączyć nasz NX. Po kilku próbach, za każdym razem wracając do wprowadzania numeru VIN, żaden kod ani numer się nie pojawia.
Zrestartowałem telefon, ale to nie pomogło. Sprawdziłem, czy mam aktualną wersję iOS -18.3.2. Postanowiłem usunąć i ponownie załadować aplikację Lexus. Tym razem nie mogłem przejść ekranu wprowadzania numeru telefonu komórkowego. Aplikacja odpowiedziała, że numer został już zajęty i muszę ponownie się zalogować. Dokładnie to próbowałem zrobić. Próbowałem ponownie kilka razy z tym samym rezultatem.
Skontaktowałem się z dealerem, który powiedział, że również mają problemy i kazał mi skontaktować się z pomocą techniczną Apple, ponieważ nie byli w stanie uzyskać żadnej pomocy od Lexusa.
Wszedłem na stronę internetową Lexusa. Próba uzyskania tam odpowiedzi na moje problemy była ćwiczeniem daremności.
Zakładam, że ktoś z telefonem z systemem Android musiał niedawno próbować pobrać aplikację Lexus. Jeśli tak, czy udało Ci się to zrobić?
Mieliśmy ten sam problem. Dealer miał specjalistę techniczną, który zasadniczo usunął wszystko i zaczął od nowa. Problem dla nas wydawał się polegać na tym, że powinniśmy mieć tylko jedno logowanie do aplikacji. Skonfigurowałem dwa logowania dla naszych dwóch kluczy i dwóch kierowców (moja żona i ja). Wierzę, że była to obsługiwana funkcja z wieloma korzyściami; kiedy wchodzę do samochodu z moim kluczem, automatycznie rozpoznaje mnie po imieniu i dostosowuje lusterka, siedzenia i inne ustawienia (np. moje ustawienia dla Apple CarPlay i Head-Up Display). Ale najwyraźniej to nie działa tak, jak oczekiwano i właściciele mają trudności z uruchomieniem tego. Zamiast tego powinieneś mieć tylko jedno logowanie do aplikacji. Więc muszę się zalogować, używając nazwy użytkownika i hasła mojej żony. Wierzę, że Twój dealer się myli, to problem Lexusa, a nie Apple.