Niedawno kupiliśmy Lexusa NX 450+. Pobralem aplikację Lexus na mojego iPhone'a, ale nie udało mi się połączyć jej z naszym NX. Po wprowadzeniu numeru VIN aplikacja odpowiada, że powinienem zobaczyć kod QR, aby połączyć naszego NX. Po kilku próbach, za każdym razem wracając do wprowadzania numeru VIN, żaden kod ani numer się nie pojawia.
Zrestartowałem telefon, ale to nie pomogło. Sprawdziłem, czy mam aktualną wersję iOS -18.3.2. Postanowiłem usunąć i ponownie zainstalować aplikację Lexus. Tym razem nie mogłem przejść ekranu wprowadzania numeru telefonu komórkowego. Aplikacja odpowiedziała, że numer jest już zajęty i muszę się ponownie zalogować. Dokładnie to próbowałem zrobić. Próbowałem ponownie kilka razy z tym samym rezultatem.
Skontaktowałem się z dealerem, który powiedział, że również mają problemy i kazał mi skontaktować się z pomocą techniczną Apple, ponieważ nie byli w stanie uzyskać żadnej pomocy od Lexusa.
Wszedłem na stronę internetową Lexusa. Próba zadania tam pytania dotyczącego moich problemów była ćwiczeniem bezcelowości.
Zakładam, że ktoś z telefonem z systemem Android próbował ostatnio pobrać aplikację Lexus. Jeśli tak, czy udało Ci się to zrobić?
Zrestartowałem telefon, ale to nie pomogło. Sprawdziłem, czy mam aktualną wersję iOS -18.3.2. Postanowiłem usunąć i ponownie zainstalować aplikację Lexus. Tym razem nie mogłem przejść ekranu wprowadzania numeru telefonu komórkowego. Aplikacja odpowiedziała, że numer jest już zajęty i muszę się ponownie zalogować. Dokładnie to próbowałem zrobić. Próbowałem ponownie kilka razy z tym samym rezultatem.
Skontaktowałem się z dealerem, który powiedział, że również mają problemy i kazał mi skontaktować się z pomocą techniczną Apple, ponieważ nie byli w stanie uzyskać żadnej pomocy od Lexusa.
Wszedłem na stronę internetową Lexusa. Próba zadania tam pytania dotyczącego moich problemów była ćwiczeniem bezcelowości.
Zakładam, że ktoś z telefonem z systemem Android próbował ostatnio pobrać aplikację Lexus. Jeśli tak, czy udało Ci się to zrobić?